Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Informacje ogólne:
siedziba firmy: ul. Torowa 40, 88-100 Inowrocław
telefony: centrala: 52 354 11 11, fax: 52 354 11 01
e-mail: sekretariat@zec.inowroclaw.pl
strona internetowa: www.zec.inowroclaw.pl
Regon: 091580660
NIP: 556-080-07-96
KRS: 0000114188
konto bankowe:  Bank Millennium SA Nr: 16 1160 2202 0000 0002 5953 1485

Godziny pracy pracowników administracyjnych od poniedziałku do piątku
w godz. 700 – 1500


Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:

1. Zarząd Spółki - środa od godz. 9:00 – 13:00
• Piotr Pawlak - Prezes Zarządu Dyrektor
• Marek Paszkiewicz - Członek Zarządu Wicedyrektor
• Irena Gołęcka - Członek Zarządu Główny Księgowy
– na piśmie do Sekretariatu od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 – 15:00,

2. Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta - od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 7:00 – 15:00
• tel: 52 354 11 09 lub 52 354 11 10
• e-mail: bok@zec.inowroclaw.pl

3. Dyspozytor zmianowy (sprawy związane z awarią, brakiem centralnego ogrzewania, ciepłej wody) - od poniedziałku do piątku w godz. 1500 – 700, we wszystkie dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo
• tel: 52 354 11 12
• e-mail: dyspozytor@zec.inowroclaw.pl

Wytworzył: Barbara Błaszczyk (8 sierpnia 2014)
Opublikował: Krzysztof Wrzos (8 sierpnia 2014, 13:08:16)

Ostatnia zmiana: Barbara Błaszczyk (11 kwietnia 2018, 14:31:09)
Zmieniono: zmiana merytoryczna

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2241

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij